FAQ

FAQ - "Frequently Asked Questions", eller de oftest stillede spørgsmål, gør os I stand til let at besvare spørgsmål fra brugerne, men også at give dem information om fordelene ved at være med i en loyalitetsklub, at købe billetter på forhånd ell. lign. I videoen viser jeg hvordan den sættes op.

Tilføj indhold

  • Vælg FAQ
  • Tryk på plus-tegnet
  • Udfyld spørgsmål
  • Udfyld svar
  • Opdater
  • Gem og Udgiv

FAQ - Oftest stillede spørgsmål

  • Hvor længe varer filmen?

    Find den film du gerne vil kende længden på. Kig under "Filminfo" og "Længde." Hvis du skal hente nogen der har været i biffen, så husk at lægge 20-25 min. oveni længden. Den tid har vi brugt på at vise reklamer og forfilm.

  • Er der rabat for børn/pensionister/studerende?

    Ja, når du bestillier til din billet, kan du vælge de forskellige billettyper der er. Børnebilletter og voksenbilletter findes som regel til alle forstillinger. Andre billettyper kan også forekomme.

  • Jeg er blevet forhindret. Kan jeg få billetten refunderet?

    Ja. Du skal kontakte vores billetkontor på telefon 70 20 62 40, før forestillingen starter. Hvis din billet er købt online, tilbagefører vi pengene til dit betalingskort. Har du købt samlet for en gruppe, kan du godt nøjes med at refundere enkelte af billetterne.

  • Hvor ligger toiletterne i Umbraco Bio?

    På dette lille kort, kan du se hvor vores toiletter er:

  • Er der parkering i nærheden af biografen?

    På siden kontaktinformation, kan du finde et kort over området omkring biografen. På det kort kan du også se muligheder for parkering. Klik her.

  • Spørgsmål

    Svar